Jak skontaktować się z PGNiG?

znak_bez_RGB

PGNiG, czyli Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo udostępnia kilka kanałów kontaktu: infolinię, Biuro Obsługi Klienta, eBOK, formularz na stronie internetowej. W artykule wszystko o PGNiG kontakt.

Infolinia

PGNiG swoim zasięgiem obejmuje cały kraj, dlatego dla każdego oddziału funkcjonuje inny numer infolinii.

Numer infolinii dla Regionu Mazowieckiego to 22 637 46 04

Numer infolinii dla Regionu Pomorskiego to 58 325 99 02

Numer infolinii dla Regionu Wielkopolskiego to 61 851 46 01 lub 801 888 989

Numer infolinii dla Regionu Dolnośląskiego to 32 303 07 16 lub 801 301 801

Numer infolinii dla Regionu Górnośląskiego to 32 391 23 03

Biura Obsługi Klienta

Biura Obsługi Klienta Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo są umiejscowione w większych miastach w Polsce, w sumie jest ich około 150. Adresy poszczególnych punktów można znaleźć na stronie internetowej PGNiG.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

eBOK, jak w skrócie mówimy na Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to sposób na szybki kontakt z PGNiG. Za pomocą tej platformy można m.in. sprawdzać saldo, pobrać fakturę, podać wskazania gazomierza, złożyć reklamację.

Formularz na stronie internetowej

Na stronie internetowej PGNiG znajduje się specjalny formularz, za pomocą którego można szybko skontaktować się potentatem gazowym. Na odpowiedź na nasze zgłoszenie trzeba będzie jednak w tym przypadku prawdopodobnie najdłużej poczekać.

Zgłoszenie awarii

Jeśli chcesz zgłosić awarię czy przerwę w dostawie gazu to zadzwoń na pogotowanie gazowe pod numer 992 (czynne całą dobę, 7 dni w tygodniu).

Więcej informacji o PGNiG na https://energiadirect.pl/sprzedawcy/pgnig