Innogy to dawne RWE. Zmiana nazwy nastąpiła we wrześniu 2016 roku. Sprzedawca energii umożliwia szybki kontakt za pomocą infolinii, chatu, formularza kontaktowego. W artykule wszystko o innogy/RWE kontakt.
Infolinia RWE/innogy
Sporym plusem infolinii RWE/innogy jest to, że jest czynna 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Numer, pod którym można dzwonić to 22 821 46 46.
Formularz RWE/innogy
Na stronie internetowej innogy można znaleźć formularz kontaktowy. Jest to chyba najpopularniejszy kanał kontaktu ze sprzedawcą. Poprzez formularz można załatwić z firmą energetyczną szereg spraw. Można uzyskać informacje odnośnie np. rachunków za prąd, terminów płatności, aktualnych ofert, o zmianie sprzedawcy energii.
Oddziały innogy/RWE
Do dyspozycji klientów innogy/RWE są także stacjonarne Punkty Obsługi Klienta. Wszystkie te punkty są jednak tylko w Warszawie.
Śródmieście – ul. S. Rychlińskiego 2, Praga Południe – ul. W. Chrzanowskiego 12, Żoliboż – ul. Rudzka 18, Galeria Mokotów – ul. Wołoska 12, Galeria KEN Center – ul. Ciszewskiego 15, RWE CH Arkadia – ul. Jana Pawła II 82.
Live chat innogy Polska
To najmłodszy kanał komunikacji innogy/RWE. Na chacie jednak nie uzyskasz wszystkich informacji. Chat jest jednak tylko kanałem pomocniczym. Tutaj nie uzyskasz informacji o ofertach czy nie zareklamujesz rachunku za prąd.
Adres innogy/RWE Polska
Dokumenty można wysyłać na adres: innogy Polska, ul. Włodarzewska 68, 02-384 Warszawa.
Więcej informacji na temat innogy można znaleźć tutaj https://energiadirect.pl/sprzedawcy/innogy